تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

crashtime cover دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

 

دانلود در ادامه ی مطلب.........

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

 

shift2 cover small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

آپدیت شماره ۱ بازی فوق العاده زیبا و مهیج Dirt 3 عرضه شد. در این آپدیت تغییرات بسیار گسترده ای صورت گرفته است و بسیاری از مشکلاتی که در بازی دیده می شد برطرف شده است. از قبیل این تغییرات می توان به موارد زیر اشاره کرد: اصلاح زمان و آب و هوا در بازی ، رفع مشکل مواجه شدن با صفحه مشکلی در هنگام لودینگ بازی ، جلوگیری از اختلال بازی در هنگام قطع کردن کابل شبکه در محیط بازی ، جلوگیری از اختلال در رانندگی در محیط های شلوغ ، رفع مشکل گرافیکی بازی در هنگام تغییر دادن رزولوشن بازی ، و بسیاری از مشکلاتی که در سرتاسر بازی با آن مواجه بودید. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Dirt3 cover small دانلود آپدیت شماره 1 بازی Dirt 3

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

بازی ویدئویی Cars 2 شما را وارد دنیای این فیلم زیبای انیمیشن می کند ، جایی که می توانید بین ۲۰ شخصیت مختلف یکی را انتخاب کنید و برای رسیدن به مقام جاسوسی در کلاس جهانی تمرین کنید. به عنوان قسمتی از این تمرین بین المللی باید در ماموریت های مخاطره آمیز شبیه سازی شده ای شرکت کنید و با استفاده از ابزار خطرناکی که دارید از دست دشمنان بگریزید و آنها را متوقف کنید. این بازی بر اساس فیلم انیمیشن Cars 2 ساخته شده و دارای شخصیت های محبوب آن به خصوص مک کوئین و استاد بوده که آنها برای این عملیات مخفیانه به نام CHROME تمرین می کنند.آنها به Finn McMissile و Hollet Shiftwell می پیوندند زیرا آنها نیز برای رسیدن به مقام جاسوس تلاش می کنند. بازی تعدا زیادی مرحله ی بانشاط دارد، همانطور شما می توانید از ابزار مختلفی مخصوص هر اتومبیل برای فرار از دست دشمنان  یا متوقف کردن آنها استفاده کنید. همچنین می توانید شیرین کاری هایی مانند رانندگی برعکس، حقه های هوایی و راندن روی ۲ چرخ نیز اجرا کنید تا بازی را کاملا تمام کنید.بازی ویدئویی Cars 2 همچنین دارای مسابقات جهانی آنلاین بوده که به بازیکنان امکان آزاد کردن جوایز هر دو نسخه را بوسیله ی تمام کردن ماموریت ها می دهد.

|به همراه دانلود در یک پارت ۲٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

Cars2 Cover small دانلود بازی Cars 2 برای PC

 

دانلود در ادامه ی مطلب........

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

Falco Crushes یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی ماشین سواری، علاوه مسابقه دادن، مبارزه هم می کنید. این بازی زیبا و جذاب را از وب سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Falco Crushes دانلود بازی کم حجم Falco Crushes برای PC

 

 

password دانلود بازی کم حجم Falco Crushes برای PCپسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی کم حجم Falco Crushes برای PC لینک دانلود – 22 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها